28/12 09

óoh har glömt att berätta att jag klippte killarna igår.
oliver för första gången, fast det blev aldrig riktigt klart, men tror inte att jag fixar att få han att sitta still utan lite hj'lp. idag har vi bakat å vart hos moster  cissi och stitch.
funderar på att få tummen ur å göra en cheesecake men har inte riktgit lust just nu

imorgon kommer nog lite flickor hit ska bli sweeet :)
väntar bara på att en viss fröken wallin tänker svara.... skäms...



pettson och findus rullar för andra gången idag. nu blir det tågbane bygg och a ntagligen en skit sur liten kille när tåget spårar ur. haha det är egentligen inte ett skit roligt att bygga tågbana med han för han blir sååå sur. men ett försök eller två och ett nej så gör man inte oliver eller två eller tre är han värd.... så det så :D



lalalla jannike har fått hem den nya hm katalogen och läst sönder den framförallt under strl 50-86 sidorna och de som är märkta med "MAMA" och drömmer sig bort.... massa gos!


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Madde♥

när passar det dig att jag kommer? har inte kunnat somna än, höhö. men jag ska gå upp så tidigt jag bara kan! ring mig när du har vaknat eller något..

(om det ser det här vill säga)



puss

2009-12-29 @ 03:54:42
URL: http://maddejonsson.bubbleroom.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0