29/12 09

dagen började med besök av olivers kusin linn som han uppskattade och dom två små sprang frå å tillbaka i lgh som galningar. sen sov olli en stund å jag började göra en cheesecake som vi ska ha med till min mor å far på nyår, olli vaknade av ljudet till elvispen och sen kom fröken jönsson hit å vi mötte lite senare upp curryburry:) mkt bra dag

sen tog vi en promenad med yassehasse mkt trevligt detta med så klart!

och herrn jobbar inatt, har en känsla av att det bästa är att passa på att försöka sova nu...
men är inte rikgit redo för det än..

syrran kommer nog förbi om en stund med, hoppas på detta.


har iaf haft en mkt bra dag.

igår när olli sov på dagen så öppnade ja dörren efter en timme för att han skulle börja vakna så efter en stund  hör jag ifrån hans rum : ÄR MAMMA HEMMA??

hahaha Jag: ja men de klart älskling att mamma är hemma du tror väl inte att jag lämnar dig ensam? haha gose

sen har han gått hela dagen å tjatat om "stefans namnam" då han såg en påse med ahlgrens bilar i hyllan och jag snabbt skyllde över det på herrn för att slippa diskussion med olli hahaha. det var de sista stackarn frågade efter innan han somnade.
blir lite king sen en jävla kraftanstränging för att kunna somna.


btw. ibland kommer mina inlägg 24 h efter att ja lagt upp dom därför har  vissa saker stått två ggr de sista hahaha

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0