5 dec 09

städat å tvättar . ollibolli ås tefan är i simhallen så får passa på:)
tre grymt bra dagar har varit

bull å bröd bak i torsdags med lillgrabben å pepparkaksbak igår, det försvann rätt mkt deg undertiden....

idag hoppas jag på att få träffa min mor en liten stund som ja inte sett örken av på typ hundra år känns de som. haha . min mamma<3 :D
ne ska springa å kolla om tvätten är klar. blir typ hundra maskiner idag. blääää.

någon som behöver en grå bäddsoffa ? =)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Linda

JANNIKE JAG BEHÖVER SOFFAN!!! Tezz kommer ta tillbaka min så jag står snart utan :(

2009-12-10 @ 00:49:13
URL: http://mammaliindas.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0