12 februari

jag svär på allt jag skulle kunna döda dej
jag är fett förbannad
jag orkar inte vara mer förbannad
jag vill inte ens vara det längre
men jag kan inte hjälpa det.
det enda jag känner är ilska.
fuck you du har aldrig brytt dej
fuck you dina ord dina handlingar
allt som gjort dej till den du är kommer att få dej att brinna i hevletet
det finns inga ord för hur förbannad jag är
jaså? det passar sig nu?
du får mig att vilja lägga mej ner och gråta, försvinna.
du är inte värd det
fattar du? du är inte värd det!
du är inte värd ett skit av det. inte ens en enda jävla tår.
det enda du finns till för i nuläget är för att göra mej förbannad för att pissa på mej och allt som är mitt.
jävla förlorare


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0