13 februari

igår åkte linda hem :( så de e lugnt hus här igen nu .
men vi har ahft fett kul i måndag när linda kom så åkte vi hem till svenljunga för åget går bara till borås. när vi kom hem så var linda feting trött å soomnade på soffan under tiden kom erbba å fikade med mej å vi matade barn, ilnda vaknade å vi badade skit ungar :)
på tisdagen bestämde vi oss föra tt gå å bada på förmiddangen å barna blev helt överlyckliga, de var jätte roligt och de somnade så gott sen :)
på onsdagen skulle olli till dagis en stund igen för att slippa ominskolning, under tiden var vi nere och handlade å hade lite mys med bara elina. sen hämtade vi oliver å var ute poch lekte massor med dom på lekparken,.
sen på torsdagen (igår) så hade linda sån hemlängtan att hon ville åka hem  . vilket hon också gjorde kl 14.02 rullade hennes tåg iväg från perrongen på borås och jag själv beslutade snabbt att gå på gruppsamtalsmötet istället för att skjuta på det en vecka.
de gick bra
ich tack linda å elina för veckan :)
nästa gångn vi ses blir förhoppningsvis i april då jag antagligen ska upp itll sthlm och prata inför folk :D
Jaa :D



idag ska olli till dagis en stund och jag ska passa på att städa medan han är där. de behövs. skura golv och grejer :) duktig som jag är ;)

under bordet i köket är de rätt mkt klabb från bebisar kan jag ju säga ; )


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0