17 februari 09

Oj. nu har jag inte bloggat på två dagar. de känns kosntigt nästan . har inte riktigthaft lust till det .vet inte  varför.
men här kommer ett uppdaterande inlägg :)
första skoldagen igår sen lovet å oliver var på dagis på natten mellan sön å måndag så hostade han jätte mycket och jag blev osäker på om han skulle kuna gå till dagis eller inte. men på morgonen så bestämde ajg att han skulle dit å om han blir sämre så ringer dom ju .
på eftermiddagen igår sprang jag förbi på komvux för att få tillbaka en påse med grejer som är mina å olivers. fick tillbaka de över en kaffe å vaniljhjärtan som jag gjorde i söndags. riktigt roligt att göra dom faktist ! blev svingoda och skit roliga att göra :D
här hittade jag receptet på det  !
http://www.icakuriren.se/recept_visa.asp?iId=2549

idag har vi haft idrott och jag stod ut i nästan en timme sen gick jag därifrån. usch vilken idrottsångest jag har. helt sjukt!
men jag bytte om å var där iaf. jag är rätt nöjd me det. till skillnad för hur de va för ett par år sen!
nu har vi svenska och ajg har fått en galen uppgift. ska låtsas att jag kommti tillbaka till antiken och ska skriva om det. svin svårt :O
någon idé tack ? :D


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0