20/2 -09

ursäkta uppdateringen ! igen ! men jag skrev faktist ett jätte inlägg igår som försvann å då vlev jag så sur att jag inte orkade skriva om allt. men vi lever iaf :D
fredag idag, så gott .myspys med en liten älskling hela helgen :D

jag älskar helgerna nu mer :D energin är oändlig! :D
igårva de möte igen. 2 ggr avklarade. 18 kvar..

jag å olli hade grymt mys imorse! jag skulle åla lite senare till skolan ! så vi åt frukost iop å sådär gick upp kl 7 ( den tiden då jag vanligtviss sätter mig på bussen! ) de va så längesen bara han å jag åt fruksot å myste ihop ! dagen belv lyckad pga det !
fast han va jätte ledsen när ja lämnade han på dagis. men man kasnke vänjer sig.. jag vet inte.. jag grinade faktist med när ja senare gick från dagis iaf.. usch vilken svikare man känner sig som. sen ringer man en kvart senare för att kolla att han är lugn och alltid samma svar: ja han tysntade så fort du kom ut från dagis.

men ändå.. svikare...
ikväll är de bara lugnt och imorgon kasnke madde kommer å de blir kaffe hos ebba såklart :D
ebba å madde är en bra vana !

---
pengarna på mobilen är slut. därför jag inte svarar... jag skiter inte i er ;)
---
måste bestämma om jag ska till gbg på måndag! nån som är sugen på å hämta ? ;) typ halv tio ? :P
de vore nice !
Och någon som är sugen på att köra till jönköping den 7 eller 8 mars?! :D Haha :D kom igen nu :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0