24/2 09

Från Jönssons blogg : "skön dag. var i skolan och tog det rätt lungt. sen följde persson med en snabbis hem till mig och käkade lite och så sen så drog vi in till gbg. jannike fixar som vanligt skjuss :) så vi drog hem till en snubbe och satt där och chillade ett tag sen så skulle vi till park avenue hotel på visning. VÄRSTA JÄVLA LYXHOTELLET. kände mig helt lost där, typ "Hej, jag passar inte in här". men i alla fall.

så vi kollade på visningen och det var faktist roligt :) alla tjejmodeller hade sjukt fina skor! fast det var ju håret man skulle kolla på och jag kan säga att jag är inte avundsjuk på nån av dem, jävla extrema frisyrer de fick till! massa galna färger och klippningar. sen efter visningen så åkte vi hem till den så kallade snubben igen och satt där och tjötade.

Ida ringer mig och jag och Ida berättar den stora hemligheten för Jannike! WIHO! :D jag slipper smyga nu för persson vet :D JAA! :D hon vet om våra så kallade överrasknings fest för henne. hoppas att hon blir fett förvånad :D sen så skulle vi ta en buss så vi åker in till nils ericsson terminalen igen men det var ju helt i onödan för vi kunde inte ta den bussen vi hade planerat. så den så kallade snubben kom och hämtade oss igen och vi åkte och tog en kaffe :) stressigt men mysigt :) tillbaka till nils ericsson terminalen och satte oss på bussen hem. nu ligger jag i min säng och tycker synd om lilla persson som fortfarande inte är hemma :)"


loooveeliiii :D


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0