28/2 09

ett stort tack till alla som lyssnat de sista dagarna. som funnits där! i fucking need you !
Ni vet vilka ni är ! <3 (F)


idag vet jag inte vad som händer riktigt. olli är fortfarnade hängig. johan kommer nog på kaffe lite senare, sen ska jag nog klippa ollis farmor, som antagligen har med sig sin mamma upp hit för att hälsa på Bolli.
ikväll är de bara hemma, någon som är te och prata sugen ikväll?



kom ta en promenad med mej
låt oss låtsas att vi bara är två människor
och du är inte mer värd än mig
låt oss prata ärligt
för jag har något jag vill fråga dej
vad känner du när du ser i spegeln, är du stolt?
hur sover du när du vet att vi gråter?
vem ber du för på kvällen innan du lägger dig?
hur känns vetenskapen om att han aldrig fått en ärlig chans?
hur kan du hålla huvudet högt?
kan du ens se mig i ögonen och berätta varför?
vilken sorts pappa skulle ta sin egen sons rättigheter ifrån honom?
hur drömmer du om natten när du vet att vi inte får någon chans?
jag ska berätta om dåliga tider, om hårt arbete, om ensamheten.
du vet inget om den
hur sover du om natten?
hur går du med ditt huvud högt?
du kommer aldrig att ta den promenaden med mej
kan du ens se mig i ögonen?

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0