5 februari

från maddes blogg :
jannike har damp damp damp. de lilla aset försöker para ihop mig med nån snubbe nu. hahah de gick ju jävligt bra förra gången :P då fick jag ju förfan dissa som fan för han va helknas. hahah, någon borde slå den tjejen :D hon är galen!


---


Madde: FAN VA HEMSKT ! JAG DÖR JANNIKE
jag: vaad?
Madde: de kom en sån där taxi som hämtar upp utvecklingsstörda. å så hoppa alla barnen in, sen satt både busschaffören å alla andra i taxin å bara tittade på mej, allihopa!! precis som att jag skulle åka med dom !!! :O

JAG :HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


----

lärare: vad gör du jannike
 jag: öööhh..
(spelade)
hon går fram å klickar över hela mitt tangentbord
Jag: NEEEEEEEEEEEEJ !!! JA HAR FAN BARA FEM LEVLAR KVAR !! FEM AV FEMTIO FEM STYCKEN!!!!
hon: stäng ner det där
jag: JAAAA ! MEN FEM LEVLAR !!! :O :O :O FEEEEM!! *visar med fingrarna*


----


"du ska få ditt jävla knarkhalsband vad är det med dej?"
"du ska brinna i helvetet"



---



"kolla vad elaka dom är, dom kastar snö på ankorna"
jag: haha
"jaa men ärligt talat, jag kan tänka så, tänk om jag var en anka å någon kastade snö på mej"

jag: hahhaha sööööt :D

jag: ofta typ att en kille tänker så, det trodde jag inte existerade! ;) sött !

"jag hade inte velat vara en anka"

Haha, fett med sött sagt ! ;) tänk om ja va en anka :D hhahhaa :D


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0