7 februari 09

Hej igen bloggen,. de va ett tag sen nu faktiskt.
idag har jag å oliver varit uppe hos ebba på kaffe. mkt trevligt, sen blev oliver så ledsen ¨å bara grinade så vi gick hem igen . d kom marie m. familj å jag skuille klippa marie. hon blev mkt nöjd, jag med! :) sen ringde jag felle för att kolla om hon ville fixa jeansen dag å de ville hon men alla symaskiner på hela sleipnersväg var sönder så d gick inte så bra ! ;) haha
idag har varit en väldigt bra dag å snart ska ajg träffa ebba och så enstund :)

helgen har hittils varit mkt lyckad. i like :D allt är typ helt perfekt just nu. jag är överlycklig ! :D

det enda tråkiga idag är att ken ring spelar i kinna ikväll och jag är inte där :( i diiiie av den tanken :(

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0