8 februari 2009

Hade så grymt roligt igår, massa sång dans osv . massa snack. trevlgit som satan :D
riktigt kul när de få kvällar jag är ute blir så här lyckade. jag är svin glad!
jag kommer leva på den här kvällen i en månad! :D
tack till alla som gjorde kvällen helt fucking bäst ! its worth a lot ! <3

och nu till något som är lika bra som gårdagen! LIIINDA KOMMER IMORGON :D som jag har längtat till den måndagen.
kom kom kom nuuuu :D det är 25 timmar kvar tills lindas tåg rullar in på stationen i den sköna staden borås, i'll be there !

oliver va så söt nu när vi skulle äta frukost! min mamma bah: kan du säga mormor? Oliver säg mormor!:)
Oliver säger inget
Mormor: kom igen oliver, kan du säga mormor? M O R M O R
Oliver: *grisljud*

HAHAHHAHAHAHHAHAH jag dig av garv typ. han har precis lärt sig göra grisljudet. nöff nöff :D hahahahha. så gjorde han det när mormor ville att han skulle säga mormor. lite passade jag skrattade galet mkt :P HAHAHA NÖÖÖFFFFF


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0