hahaha .:D

jag skrämde typ livet ur en kille idag, vi satt å tjata ett gäng så så sa en av dom: han heter med niklas.
Å jag hade tråkigt som fan så jag bah: Heeyy niklas? :P

Han: heej?

jag: hur är det ?

han: (till sina vänner) känner jag henne ? :O

Jag: haha skämtar du känner du inte igen mej ? :P

han: neej? borde jag det?:O

jag: haha fyfan , du gör inte det? men shiet niklas, jag blir jätte besviken ! :P

han: meen vem är du? vad heter du ? :O

jag: jannike haha:D

han : från?

jag : svenljunga så klart :D

han: haha, ja har bara var där ett par gånger, festat å vart på innebandy,är de där ja träffat dej?!

jag: de du :D

Han : Säg då!

jag : nej d uska fan komma på de själv,. när du jgort de så leta upp mej å säg till,

han: Om du inte säger så kommer jag intekunna sova inatt!!!

jag : de e inte mitt problem, du har fan glömt mej fuck you :D

han: åååå va faaaN

jag: mm gå hem å fundera med dej nu:D:D

han: aa tro mej de ska jag !!!

sen efteråt så ala dom som satt där bah: hur känenr du han ???? dom blev ju skit nyfikna


å jag bah: jag har alrig sett killen förut.


hahaha till å med min bästa vän gick på mej !!



Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: MADELÄÄÄN!

HAHAHAHA du är så störd :D

2009-02-04 @ 11:59:00
Postat av: Cissi

haha du är knäpp men de var roligt

2009-02-04 @ 16:09:23
URL: http://celias.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0