oliverpersson20071005




Oliver Persson - På mitt hjärtas tron

Jag älskar dig hjärtat . Du är mitt allt .
jag vet inte vad jag skulle göra utan dej m vill inte ens veta.
Tack för att du räddade mig, jag tror att allting som händer har en mening, du var menad att komma !
Tanken på ett liv utan dig eller om du inte skulle finnas ger mig dödsångest och jag kan inte stå.
utan dig är jag ingenting.
Jag älskar dej, det är nog allt jag kan skriva.
Jag lovar dej hjärtat, jag ger aldrig upp, du gör mig till en fighter.
att krigas och slåss är inte lätt, men när det är för din skull då gör jag  det mer än gärna, jag gör allt för dej , skulle gå över spikmattor och eld för din skull, det finns inget jag inte skulle göra.
jag ber till gud att du aldrig ska glömma vem du är, och att mamma alltid älskat och alltid kommer att älska dig! jag står alltid vid din sida vad som än händer.
jag vill att du ska veta att efter allt som har hänt och allt som har varit så är att behålla dig det bästa jag någonsin gjort. jag ångrar ingenting.
ofta är det svårt att se en framtid, men den finns där, jag lovar dej att jag ska göra allt för att den ska finnas för Dig.
jag har inget val,måste kriga och slåss, men jag gör det, jag gör det för dig,
Jag Älskar Dig Oliver Persson.

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Frida

Fint skrivet!

2009-02-15 @ 10:09:40
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: jennifer

söt nos hehe

2009-02-18 @ 12:27:11

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0