28 juli

oliver har varit vaken mellan halv två å fyra inatt och lekt med bilbanana och tittat på pingu. blää va jag hatar pingu har sett samma film säkret 500 gånger. han körde traktor å bilar på mej å sa brum brum brum å jag sa: olli lägg dej ner.
haha man sover, inte leker på nätterna! hur får man en tvååring att förstå det?

idag är ebba bebisvakt ska nog gå upp med oliver så fort han vaknat. just nu sover han å jag tror att han sover en stund med tanke på att han varit vaken så mkt inatt. jag ska till borås å köra mina sista körlektioner innan uppkörningen!


hmm jag blir förvirrad av allt du gör. vad vill du mig ? vad är det du vill ha? jannike fattar noll.

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Josefine

Kul att få höra igen från dig Jannike!! Kram :)



Hoppas du fixar uppkörningen!

2009-08-04 @ 17:31:57
URL: http://stillwaters.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0