2 juni

sitter med färg i håret nu har massa att berätta å vet inte vart jag ska börja . går var jag på första teorilektionen i körkort . de gick bra. å sen övningskörde jag åfaster å tränade på dragläge , krypkörning och att bakca runt gatuhörn. jag tycker sjävl att de gick jätte bra , å faster slog mej bara en gång så de var nog rätt bra ;D

är i skolan nu å har som sagt egen hårvård , har gjort ett arbete om gyllene snittet som jag ska kolla igenom för att sen skicka in..

oliver var svin mysig imrose. han har under rätt många dagar nu varit jätte grinig, tyken och allmänt jääätte jobbig, imrose var han absolut inte så å var jätte msy å kramades å höll fast mej å grejjer . så jag var skit ledsen när jag gick ifrå ndagis. itne alls skoj!

känns konsigt att de bara är onsdag känns mer som fredag nu fasktist. skit konstigt .

igår var en helt sjukt bra dag.  först almenäs med klassen å sola å ha sig. sen viskan med tjejerna, stan med tjejerna å sen teorilektionen å det ! jannike är lycklig !!! :D


just nu vill jag bara hem till min mysbebis. mammas ollli bollliiiiiiiiiii :D

---


FETT NÖJD MED HÅRET !! SKIT BRA !! TACK TEO! !!!!  :D :D :D :D :D: D:D:D:D:D:DD

---
jannike saknar markus


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: ebba

du menar juni

2009-06-08 @ 17:34:56

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0