22 juni

klockan är nu 20 . 00 och oliver somnade precis efter en kväll full med tjafs å bråk som jag inte alls var pepp på efter tre timmars körning i stan. GAAAAAAAAAAALEN
blir även fett förbannad ! najstrafikskolan har lagt mitt bajsteoriprov samtidigt som bajsriskettan så jag får ett flipp å vet inte vart jag ska ta vägen!

gick rätt brai dag med körningen. var på väg att köra mot rött två gånger så att läraren fick använda dubbelkommandot, missade tre cykelöverfarter och höll på att bakca in i en stolpe. fastnade på järnvägskorsningen och stannade i en kurva på fel sida vägen. annars gick allt bra!

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ FÖR DENNA DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
flipp flipp flipp


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0