25 juni

6 dagar kvar....

idag har det gått riktigt bra på körningen. det blir jannike glad över!!
olli var söt värre innan
jag: oliver, vill du ha glass?
olli: nej
jag: mamma ska ha glass. kom nu, klart att du vill ha
olli: nej
jag:okej..
å så gick ja å hämta glassen och vi gick in till min syster. så åt ja glassen, försökte helatiden bjuda olli men han ville inte
sen när glassen var slut så tittade han på tallriken
olli: slut
jag: ja nu var glassen slut
olli: tacktack
jag: vadå?
olli: tacktack
sen tog han tallriken ur händerna på mej och skeden och gick till köket. ställde sig framför frysen.
olli: glass
jag: nej glassen är ju slut
då gick han fram till diskbänken istället och slängde i tallriken å skeden där i.

haha. fan va sött. värsta gullungen:D
vi hade grymt kul idag. riktigt kul att komma hem till honom idag eftersom de varit mkt protestationer det sista från hans sida.
nu har vi kul igen:D

gött!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0