4 mars

nu är olli bolli sjuk igen. är hemma idag med honom å fick en tid på lälarstationen kl kvart i elva :) så vi springer väl ner dit sen, just nu sover han men borde vakna vilken sekund som helst typ :)
vi ska ha myyys hela dagen :D jaa :D jannike blir glad glad glad

har försökt ringa asplunds trafikskola för att se om dom har något skoj att säga , men inget svar ! har försökt ringa faster för att kolla om hon vill ha fika hos mej med inget svar . haha . ingen vill svara när jag ringer idag ;)

igår var jag med ebbilusch i ullared å hon övningskörde hem,. jag vart fett imponerad för jag trodde faktist inte att hon kunde köra :P men de kunde hon, jag är stolt över dej! å tack för gårdagen!

Slappisch dag idag. nothing to do right noooow

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: .sandra

Dom öppnar 14.00 på Asplunds i Svenljunga tror jag ;) Kan varit därför du inte fick något svar. Hade du tänkt skriva in dig? :)

2009-03-04 @ 15:59:30
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0