as skoj ! :D

ni skulle sett vad jag skratta innan idag. jag å min kompis skulle gå av bussen. han gick av före mig å så hade de redan gått av en tant i typ 50 års åldern, så ställde hon sig precis utanför bussdörrarna, å samtidigt som vi skulle gå av så sa jag: Haha men vadå ditt ex sov ju hos dej i förra veckan.
så min kompis snurrar runt huvudet å tittar på mej,
han: haha ja men för de behöver jag väl inte ha sex med henne?
å samtidigt som han sa det så sprang han in i tanten som stod där . å hon as garvade verkligen å bah: hahahha vad pratar ni om? vadå ha sex? vad menar du?
hahahha. jag skämdes typ ihjäl ;)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0