LEINE OCH MATHIAS

Tack leine å mathias för allt ni gör för mig. och framför allt för allt ni gör för oliver!
jag kan inte med ord beskrvia hur tacksam jag är över att ni finns i mitt och vårat liv!
det enda jag kan säga är tack!
och jag hoppas verkligen att det kommer en dag då jag kan återgälda allt ni redan gjort.

det jag vill säga är TACK, För att ni finns, och inte bara för att ni finns, för att ni Alltid finns där ! Tack för allt ni gjort, tack för allt ni gör.
jag har haft turen som fått världens bästa faster och världens bästa fasters man

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-) Fråga mig gärna något i min frågestund också :-)

2009-03-15 @ 09:23:46
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Leine

TACK!!!!Enda återgäldningen är att få träffa er. Nåt annat behövs inte

2009-03-15 @ 15:00:33

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0