onsdag

kom recis till skolan. slite tidigt ja vet. men fick skjuta av snällaste olsson :D jaaaa :D jannike glad som slipper buss.:D fett gott

idag har vi färglära prov å jannike har inte pluggat så mkt... inte alls...
skakolla på de lite nu innan tänkte jag .perfekt att komma tidigt idag med andra ord!
igår var ett fett skön dag. först hade vi idrott(eller jaaa dom adnra hade....) sen sprang vi upp till emma  å åt pannkakor å tittade fönster. ser direkt in på doneken å på borås gator ;) man kan se mkt skoj faktist :D haha.
sen skulle vi kolla på bio p åsvenskan så vi gick ner till röda kvar å tittade på die welle. vågen.
den va bra faktist. se värd. en tysk film som handlade om autokrati å diktatur å sånnt. :D
rätt cool faktsit :D

så vi fick gå tjugo i två när filmen var slut å jag tog två bussen hem. de har nog inte hänt sen jag började skolan. var fett skönt. mötte ebba på ica å väntade in ida (JAAAAAAAAAA :D IDA SOM BOR I MALMÖ NU )
hon är hemma i veckan :D:D:D
så vi hämtade bolliboll på på dagis å gick hem sen kom sandra å va gick till lekplatsen å lekte med olli som va jätte glad över att få åka rutch(el)kana:D

olli somnade lite innan halv sju sen softade jag loss med datorn. surfade på facebook å hittade massa skoj ;)

nu ska ja få tummen ur å plugga:D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0