söndag kväll

efter mitt meningslösa blogg inlägg i morse så hade ja inget att göra . så jag började dra lite slinogr sen upptäckte jag att ja inte kunde dra själv där bak så systerfick hjälpa mej å sen slängde ja i lite avfärgning å vips fick jag slinog. inte blonda inte ens ljusa men lite skiftningar ihåret. så nu kan ingen kalla mej svart hårig längre :D göööött :D

sen va ja ute å gick å träffade sandra en stund å vi lekte på lekplatsen :D de va trevligt. satt å tajtade med henne i en halvtimme ungefär. hoppas era bullar blev bra ;)

sen gick vi hem å åt mat lagade köttfärs å spagetti. å olli va jätte grinig å mammig så vi gosade å lagade mat samtidigt. riktgit jobbigt en stund haha :) men de funkar ! :)
sen va ollibolli trött så vi lade oss i hans säng å gosade lite .efter typ en kvart började han bli lite rastlös så vi la oss i min säng istället å tittade på teletubbies. tro de eller ej men olli satt still där i en kvart tilö typ :D

sen ringde ebba å var redo för en promenad .som blev upp till min farmor å farfar dr vi fick tårta å skulle hämta mitt kuvert som jag glömde gfast lene sa till mej :( hahaha.

kom hem kl 6. lite bebismys. blöjbyte å pyjamas å nu sover lillälsklingen

å jag har precis ätit värsta mysiga kvällsamten med familejn. typ oollika kex å olika ostar. svin gott å svin mysigt ! LOOOVE :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Anonym

Våra bullar blev väldigt goda, du får komma o smaka någon dag i veckan :)

2009-03-15 @ 21:00:41

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0