svar till kommentar sandra

sandra om 4 mars:
Dom öppnar 14.00 på Asplunds i Svenljunga tror jag ;) Kan varit därför du inte fick något svar. Hade du tänkt skriva in dig? :)



Okej. men de e bra! :) då vet jag. jaa eller iaf ta någon lektion  , vill köra som privatist egentligen :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: .sandra

Ja, släng inte ut för mycket pengar på lektioner, onödigt! :P Men såg för ett tag sedan att de hade ett jätte bra erbjudande. Undra om det var 10 lektioner, inskrvning, böcker, teorilektioner, halkan och låning av bil till uppkörningen, för kanske 7000? jag minns inte riktigt. Men det tycker jag är hyffsat billigt. För körkortet plockar pengar vill jag lova. Även om jag kom hyffsat "billigt" undan. Fast å andra sidan, om det kostade 7000:- så tjänar man ändå bara ca 500:-. Hm, ja, jag ska inte prata för mycket om det jag inte vet. ;) Lycka till iaf!

2009-03-05 @ 22:45:15
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0