yeah

Alla drog användare och alla ni som vill testa de
ni måste vara helt fuckt up alltså !
Ni är så jävla trasiga männsikor,
och dom här jävla djuren är runt om kring
mig hela tiden alltså , shit , damn !

hoppas du mår bra på trippen som du tar nu
de finns inget mål kompis säg mig vart sak du ?

Drogerna är de ända som styr planeten
männsikor är rädda för att se värkligheten
jag känner de, de bränner mig jag glömmer de
och tänder dig fly från de riktiga vad som än händer mig
droger i 100 olika sorter, hur många flödrar just nu på keffa soffer
vi är som råtter, fett jävla smutsiga inlåsta i burar för folket är vi lustiga

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0