måndag 11 maj 09

lite uppdatering kanske, har inte hunnit med det under helgen.
 torsdagen: jag övningskör hem och när jag kommer hem är ingen hemma. jag ringer mamma.
jag: hej var är ni ?
Mamma: nee vi är å gosar med våra valpar!
jag: vadå våra?!!?
mamma: hahaha
jag: ska vi ha två?!?!
mamma: hahaha

familjen kom senare hem med två valpar som numer är våra nya familjemedlemmar . jätte fina, men två?! haha. jaja vi får la se hur detta går.

jag måste även berätta att övningskörningen inte gick alls bra, blääääääää. massa stryk i av faster och byte i förarhyttan på hennes lättalastbil . Haha, lite spännande en stund ;)


dom är fina, men jag var inte så glad imorse när jag vakande av att en av hundarna bajsade på mitt golv och oliver as garvade......

fredag: skolan å hade engelska nationella, de var fett svårt faktist. trodde de skulle gå skit men har idag fått reda på att det gick bra, så jag är nöjd å glad !
efter lunch kom markus å skulle färga håret på min skola, hade han som färgmodell plus en klippmodell innan vi tog oss hem till svenljunga, hämtade oliver och vidare till göteborg. han förstöra markus tröja av fägen å grejer med, bra där jannike!

väl i gbg lekte vid med bolli bolli som hittade en ny kompis och innan oliver somnade vid sju på kvällen hade jag hunnit spilla mat på markus föräldrars vita dvärgpudel. haha, stor orange fläck på rumpan :P
sköj ;) jag skrattade typ i en kvart.  :P

vi nattade olli i bilen eftersom han inte ville somna, bar in honom och sen mat å prat hela natten , satt uppe till halv tre och pratade sönder.
resten av helgen spenderades i göteborg och vi kom hem sent igår kväll.  halv nio typ .
massa bus med hundar och barn och sen sova .


måndag: har haft salong nu på morgonen och klippt en docka, nu har vi engelska och vi ska göra ett grupparbete . får la se hur detta går, engelska är inte min starka sida direkt.
trött idag och det syns ärtt rejält, jannike är fin fin i mjukis byxor å uppsattflöt hår ;P haha.
dont caaare :D

neheppp engelska nu . tummen ur tummen ur .

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Cissi

får ju erkänna att jag också är väldigt förvånad..

2009-05-11 @ 17:07:58
URL: http://celias.blogg.se/
Postat av: Jannike , olivers mamma

Hejhej

2009-05-11 @ 17:54:11
URL: http://ankidahlstrom.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0