måndag

trött. jannike å ebba var i gbg igår :) fett nice. såg markus å hans band spela på diamond dogs!

oslo var bra ! orkar inte uppdatera om detta :) Haha:D

sov hos madde inatt å det gjorde även emma, jag hade jätte mys å var närgången vilket inte madde uppskattade lika mycket. hon kallar det klängande, jag kallar det mys! Skällde lite på dom i sömnen, skrattade och pratade hela natten, haha. dom mobbar sööööönder meeeeeeeeeej

från emmas blogg: "Sitter i skolan, har sovit hos madde med jannike. Alla i samma säng. Det var varmt, jannike skulle ligga nära, hon prata och skratta i sömnen och så skällde hon på mig ! xD haha men jag fick halva sängen medans dom andra två dela på resten. Myyyyysssigt som Jannike säger ;D haha"

familjerätten idag med faster om att dom är stödfamilj åt oss. ska även köra hem idag ! behöver träna på detta ! ;D

nu måste jag jobba på med engelskan, lala sätt fart.

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0