måndag 4 maj

JANNIKE ÄR LYCKLIG !!!!!

fan(ja rätt ut sagt) va glad jag är
först idag så hade jag en kund i skolan som blev bra
sen ringde jag trafikskolan och fick sista platsen för intensivkurs utbildning ! VECKA 25- 27 :D:D:D JAA :D:D:D:D
har precis varit å betalt startavgiften och fått böcker å grejjer ! JAAAAAAAA :D:D:D jannike glad glad glad !!!

och nu när jag kom tillbaka till skolan så får jag reda på att jag är ledig på torsdag ! JAAAAAA :D jannike ledig på torsdag! :D:D:D:D JAAAAAAAA :D

haha . jag är överlycklig :D

fast jag försvo mej en timme imorse och fick stressa upp som satan och greja så blev denna dagen fett bra :D
plus att min rumpa ser fet ut i jeanses jag valt idag . de spelar ingen roll :D jag är glad :D:D lyyycklig:D :D jaaaaaaa :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Cissi

gött med intensvikurs.. kul att du äntligen skrivit något igen,, pöss

2009-05-04 @ 22:25:28
URL: http://celias.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0