onsdag 6 maj

tack mattias johansson, den enda som bryr sig om mej ;D
tack tack tack ;)


nu har vi haft prov å grejjer här. jag var uppe hlav fem imorse så är hur pigg som helst. mamma skulle åka till jobbet halv sex då stod jag å oliver inne på mitt rum dunka musik och dansa ;D
de va sköj det :D

provet gick bra tror jag , nu ska vi göra något arbete om stylingprodukter . heeelp meeee :D
JANNIKE ÄR LEDIG IMORGON :D JANNIKE BLIR LYCKLIG . Fast jannike måste till borås ändå , men på eftermiddagen, jaaaaaaa :D

fredag blir det kungälv :D gött flo. jannike å oliver i kungälv å gör de farligt ;)

- - -

jag skriiiver... tröööött. heeeem snaaaart med faaaaster !

- - -

TACK EBBA FÖR ATT DU KÖSSTE MEJ IDAG .
http://ebbarandenius.blogg.se/?tmp=06133211
- - -

och fortfarande inget samtal från familjerätten, behöver ny tid för samtal. nu nu nu , fem månader sen nu:O

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0