söndag kväll

skolan imorgon så jag tänkte faktist gå å lägga mejnu efet en långhelg med mk mkt mkt mkt lite sömn! men ack så trevlig!

vningskörde med släp å grejjer idag å det gick faktiskt jätte bra. fick skäll ett par gånger varav den ena inte ens var mitt fel egetnligen haha. sorry faster jag hade rätt ;D

ebba var här nyss med så vi käkade chips åvart feta med dolm å dip å fanta å tvspel. nostalgi med mej, ebba å nitendo (Super mario såklart !)

skoj var det iaf :D haha.
nu har jasg precis duschat kl är hlav åtta å jag är hel död.
godnatt folket. nu blir de sängen för en trött men väldigt glad mamma. godnatt


min komihåg till imrgon:
boka om mötet på familjerätten
ringa körskola  för att boka intensivkurs!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0