tisdag 5 maj

är de någon mer än jag som får hem amelia tidningen rätt i brevlådan? jag fick( eller rättare sagt min mamma fick det igrå) på första sidan ser jag att de e ett repotage om en mamma med 15 ungar inne i tidningen, jag kollar snabbt innehållet och letar upp rätt sida.
där är det en mamma i usa, som med provrörsbefruktning fått 14 barn. varvav sju var födda samtidigt.
14 ungar, till en ensam mamma?!
jag dog när jag läste det.
människan utsätter inte bara ett barn utan 14(!!!) för att växa upp utan pappa, visst hon älskar barn , men är det verkligen så man vill leva sitt liv? iaf jag tycker inte att det är rätt mot ett barn att göra så.

sen står det ett citat: "jag älskar mina barn villkorslöst, jag skulle gå genom eld och vatten för dom, vilka föräldrar skulle göra det?!"

ÄR MÄNNISKAN TOTALT HJÄRNDÖD?!?!?!? vilka föräldrar skulle INTE gå över eld och vatten för sina barn?!?! vilka föräldrar älskar inte sina barn gränslöst,villkorslöst, mer än livet. använd vilka ord du vill.
jag blev förbannad som satan!
tur att detta är ett USA fall och inte något som skulle acceptera i Sverige.



jag och ebba har suttit å pluggat lite å så idag. sen hon åkte har jag hunnit duscha och läst igenom skiten ett par gånger till. segat sönder typ inte bra. drack massa kaffe med så jag kommer antagligen inte kunna sova. nu blir det ett telefonsamtal sen plugget igen. sängen sova
och jag tycker att alla ska önska mej lycka till på provet!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Mattias Johansson

Lycka till!!

2009-05-05 @ 22:34:47
Postat av: Anonym

Vad äre för liv liksom och ha så många barn!! Inte kunna spara pengar och göra något roligt då och då.. Inte få egentid.. Inte kunna ha en barnvakt över en kväll eller nått ju! Tänk och köpa julklappar till alla eller resa utomlands haha, inget sånt kan man ju göra. nee fy fasen, det finns ingen mening med att ha så många barn. Och dessa 14 barn är ju under 8 allihopa, usch usch usch!! fy fasen för att ha så många småbarn.

2009-05-06 @ 22:06:56

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0