tisdag 5 maj

jag är tröööött . haha . sover sönder på kvällarna å är vaken på nätterna. ingen bra ide jannike.

imorse regnade det hela vägen in till borås , å vi skulle ha idrott.utomhus. inget skoj allt.
vi skulle springa å gå i skogen, men jannike hittade en liten fin grillstuga med eldstad. sporten blev att försöka göra upp en eld. lyckades inte så bra, sparng runt där i grillstugan å försökte hitta något som skulle brinna. haha jasg var fett pepp på det. men nej nej jannike lyckades inte.
till skolan och hade svenska. gjorde det muntliga nationella. de gick bra faktist. över förväntan, jag trodde jasg skulle stressa sönder å glömma hälften och sen upptäcka att de gick på två minuter istället för kravet som låg på 5.
men efter 6 minuter var jag klar å fick beröm .gött jannike

jag å ebba drog till stan sen,  å nu har vi ätit å grejjer hemma hos mej. å olli somnade precis. behöver plugga nu. som fan som fan. prov imorgon, i färglära... frisörämne,.
tummen ur nu nu nu :D


att komma på andra plats är fan ingen sport ;)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0