torsdag

idag har vi haft naturkunskap som var rätt skev faktist, sen satte vi oss på viskan i typ tre timmar och tjatade loss. sen var de ju dags för de vanliga mötena på torsdagar.
mamma skulle inte hem idag så jag fick ta bussen hem å var i svenljunga kl 18. nu är jag hemma och olli somnade rpecis.
ska strax klippa en kompis som kommer när som helst å så , sen behöver jag verkligen sova.
imorogn ska jag inte till skolan, men har samhällskunskap att göra, samt att vi ska ner til lfamiljerätten imorgon.
hoppas bara på att de går bra nu.

olli vaknade. brb

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: stina

Hej. Kolla in filmen om stoppa barn misshandlen på min sida. Budskapet måste runt i världen <3 Mvh Stina

2009-05-14 @ 23:20:41
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0