26/10 09

längesen de va någon uppdatering igen nu...
hämtad een dator igår så har internet hemma igen. sweeet.
försöker städa har gjort hälften ungefär får ju passa på när lillkillen sover, behöver dammsuga å skit nu med bara. kuuuul nono no no ...
är fan ingen ordningsmänniska
och skeet trött idag. blä vad är detta, de värsta jag vet är att vara slö i kroppen å ha ont i huuvdet fan. massa kaffe vatten å någon alvedon så ska jag nog klara av dagen.
blirså när man inte sover haha.
och tråkiga skiiitväder, inte jätte kul att vara ute och leka i regnet. tycker inte jag iaf. oliver har ju inget ont av det så de e ju bara att palla sig ut, fast han är ju rätt söt när han ser ut som en korv med regnbyxor å vinterjacka. haha.

och fröken ekman är i svenljunga blir massa ida i veckan och vi har lov så de är ju perfa.


ne jag behöversällskap innan rastlösheten äter upp mej innifrån.



btw. nytt lösen på privata bloggen, ni som haft de innan kan la skicka iväg ett mejl bara så får ni de nya =)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Sandra

Jag vill gärna ha det nya lösen :)

2009-10-26 @ 14:42:24

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0