2/10 09

nu sitter jag på tåget påväg hem från sthlm å enköping å linda.

går dagen blev lyckad. kvällen bestod av prat inför lite folk.intervju och senare en debatt. jag skule kunna skriva hur mkt som helst om igår,men väljer att bara berätta att det gick bra!
fick senare skjuts till e nköping där en trött linda väntade  å vi fick för oss att låna en bil av en kompis till henne och åkte runt i den där staden med tuuuusen rondeller, fem hundra gupp å ännu flera refuger. heeeeelt sjuk stad jag lovar er! haha.
hann även med att bli stoppad med blåljus och visa körkort å blåsa. nervöst? ohyes :)
men men slutet gott allting gott.

åkt tåg i en halvtimme bara 2 å en halv timme till nästa byte.. sweeeeeeeet. segt segt segt!


här är btw hemsidan ill det företagaet som jag var med igår. www.reacta.se

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0