21/9 09

Jag är en av dom som lider
Jag är den som du går om
Jag är en av dom du aldrig ser
Men som alla talar om
Jag är en skugga här på jorden
Men på väg mot himmelen
Jag har lämnat allting bakom mig
Och jag vänder aldrig hem
Det kan hända att jag gråter
Men jag har fattat mitt beslut
Jag har så mycket att vara tacksam för
Som jag inte såg förut
Som när solen åter rodnar
Över hustaken i öst
Och när dina ögon hittar mig
Och skänker mig tröst
Då har jag allt som jag behöver
Jag har allt som jag vill ha
När ingenting kan skrämma mig och jag är redo för en Helt ny dag
Jag har virrat runt i mörkret
För att hitta vägen ut
Har sett människor slå sig blodiga
I filmer utan slut
Jag har sett när livet lämnats
Mera levande än död
Är det ingen mer som ser att tårar färgar marken röd?
För visst vet vi att dom gråter
Och vi vet hur det ser ut
Är det fler som kan vara tacksamma innan livet når sitt slut
Som när solen åter rodnar
Över hustaken i öst
Och när dina ögon hittar mig
Och skänker mig tröst
Då har jag allt som jag behöver
Jag har allt som jag vill ha
När ingenting kan skrämma mig och jag är redo för en Helt ny dag
Som när solen åter rodnar
Över hustaken i öst
Och när dina ögon hittar mig
Och skänker mig tröst
Då har jag allt som jag behöver
Jag har allt som jag vill ha
När ingenting kan skrämma mig och jag är redo för en Helt ny dag

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0