24/9 09

har hämtat soffa idag. sweet. ibland ska man ha tur :) ebba har varit här typ hela dagen och var med å hämtade soffan med mej å farfar å ollibolli =) sweet. sen kom bror min på besök å han är kvar än. va full rulle här ett tag med bror ebba syster och yassebasse. negerbollar som vanligt ;) å kaffe eller te. göööööttt

nu är granntösen här å bror min med å leker kurragömma med oliver=) sötobarn:)

börjar bli trött å är sugen på att sova snart men är även sugen på en sovmorgon imoron så de blir väl att ha uppe bebisen så länge som möjligt! vore dum annars:P

ne nu ska jag kolla så att min bebis inte gömt bort sig ;)

---

haha de va tur för han var inlåst i garderoben!:P

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0