8/9 09

Jannike: kom å ät taco här sen!:)
syster: jaa när?
jag: sju?
syster: okej
jag: du kan kommatidigare om du vill om du kommer innan fem kan du ta med bollen :D
syster: ska jag gå med den genom hela jävla byn då eller?!
jag: vadå? skäms du över din syster son eller????
syster: Nej, men bollen?!
jag: de e ju olli som är bollen...

Hahahha hon trodde hon skulle ta med sin fetaste pilatesboll . hahaha

- - -

jag: ja var på ikea i lördags:P
jessica: okej med olli?
jag: nej han stannade hemma, du vet den tvbänken är ju typ 150 cm lång, olli hade inte kunnat åka med hem
HAHAH
schysst morsa ;D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Princess charming

Åh herregudars vilken söt blogg du har och vilken underbart söt liten pojke. Jag är en ganska ung mamma till 2 så det skulle vara kul att snacka lite med dig,.. vi bloggar emellan :). Beundrar dig som är ensamstående. Hur klarar man det?

2009-09-16 @ 14:49:18
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0