19/4 10

skolan igen. ska skriva en uppsats typ om etik å moral. jag har valt om rättsystemet i sverige när de handlar om sexualbrott.
kanske lägger upp arbetet här sen.

imorgon ska vi till bvc på 2,5 års kontroll . tur att vi ska dit imon för lillkillen har fått nått slags utslag på benen och en vårta på ena tån som inte vill försvinna.
någon som förresten vet om det är någon spruta på 2,5 års kontrollen?

lite lagom slö som vanlgit måndag morgon men kommer snart att komma igång. ska bara...
måste även redovisa ett arbete ieftermiddag. om 60-talet. typ modet å så p åden tiden. är typ klar så det ska nog gå bra detta.

tisdag-bvc
onsdag-halvdag i skolan
torsdag- familjerätten
fredag- halvdag i skolan


---

döööötröööök. väntar på att lektionen ska börja nu efter lunch. längtar bara hem och hem till bebisgos . blir nog lite bak idag. ve tinte vad än bara. nått bröd.
funderar på de där morotsbrödet. men tyvärr har jag en halvkräsen man hemma som så vitt jag vet inte ens vågat smaka det där:Phaha.
blev för några dagar sen sugen poå bröd med äpple i det. det kanske passar herrn bättre ? :P
vill hem och mysa i soffan å kolla på simpson med mina pojkar! NU NU NU

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0