22/4 10

nu var de några dagar sen ajg uppdaterade. så ska sammanfatta lite.
i tisdags var vi ju hemma å var på bvc. vilket gick jätte bra å skterskan sa at toliver pratade bra å att han klarade allt en 2,5 åring skulle klara å så.
han väger så mkt som han ska men är lite kort :P haha inte så konstigt han har inte så långa gener.

sen efter det gick vi bort till frida å skulle leka med henne å philipbus samt mysa med hennes bebis.
oliver å philip slogs å bråkade lite men lekte även stundvis bra. å jag trodde jag skulle grina sönder mej å dö när jag gosa å sniffade å snuttade med bebis(1,5 månader)
blää, för bebisar(ironi, jag är i stort behov av bebismys...)

igår var de skola, städning å sen slappt som aaaas. somnade direkt efter simåson som är slut 20.00 haha. skit trötta alla tre.

och idag ska farfar hämta oliver för jag s ka iväg till familjerätten å diskutera hurvida ett umgänge med olivers sperma donator ska se ut.. får se hur detta går.

och lillgosungen har precis bajsat toaletten och springer nu runt i kalsonger med en tjatig mamma : "är du kissig ? är du kissig ? "
nu blir de ordningplcok innan de e påklädning av kläder och iordninggöring.(bra svenska där jannike...)



---

och sekunden efter ajg publicerade detta så hände de en olycka.. rät på vardagsrumms golvet. göööött..

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Anna

Spermadonator? Ska du skaffa en till liten har jag missuppfattat allt? Din blogg är jätte intressant!

2010-04-22 @ 09:15:59

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0