8/4 10

imorse skulle oliver vara en duktig kille och byta bajsblöja på sig själv.. de gick inte så bra och en arg mamma jannike fick slänga alla textiler i badrummet i tvätten och tvätta med klorin över hela skiten.
försöka är ju bra men oliver, de finns en gräns. haha. täntke bara shiet nu är han rätt tyst. så hittade jag honom där inne. kul...

sen har oliver vart hos farmor å farfar en stund nu så jag har precis kommit hem och nu sitter han i soffan å kollar på tv å ska snart sova
å jag har fått nån sjuk städmani så har städat i flera dagar men tycker inte att de hjälper åt all skit som är lverallt jag behöver göra ett stor rens tror jag . på allvar.
har inte ens varit nån ide att plocka bort dammsugaren har dammsugit två ggr om dagen varje dag i flera dagar nu... jag kan nog inte vara ledig..
rensrensrens
men jag behöver hjälp gottfolk..
mkt hjälp. jag kan inte slänga saker.

tex. hur mkt kläder i garderoben anvädner jag? 15% ??? gaah.
nee nu planerar jag rens i hans leksakslåda sen i alla hyllor och få ordning på alla papper som ska in i pärmar osv.
CRAP MÅSTE NER TILL BIBLIOTKEKET MED BOKEN SOM GÅTT UT MED!! kommer glömma av de tills han har vaknat igen.. skriver upp de på pannan eller nått.


nu hmilar lillen med ögonen å är ruskigt trött...
å nu la han sig ner. haha sötnöt:D




Hahhaha btw. måste berätta .vi var hos faster igår å lekte med dom å mina kusiner. när jag kom in frågade faster: luktar de får här?
jag: njaeaea ?
hon: kom
jag: okej
så har dom två små flaks lamm i hobbyrummet!!! SJUUUUUUKT söta! 

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0