11/8 10

efter ett blogguppehåll på två månader krävs nu en nystart.
här har ni den!
sommarlovet, som inneburit sol, bad, halmstadsresor och massa mys med vänner är snart över och både jag å oliver ska tillbaka till rutiner och verkligheten. vi behöver nog det. rutiner och vardag.
oliver börjar bli stor kille och nu i efterhand kan jag grovt ångra att jag inte fortsatt skriva ner allt roligt han sagt under sommaren, men nu ska jag försöka få igång bloggen igen.(konstigt att någon som var så viktigt för en förr kan försvinna så fort)
på måndag ska oliver tillbaka till dagis för mini inskolning och måndagen därpå börjar mitt sista år på gymnasiet.
det är nära nu, skönt.
idag när oliver kom hem från min faster och kusiner så har han å jag hjälpts åt att skriva hans önskelista som närmar sig med stora steg. detta är reslutatet:
Olivers Önskelista
något långt grönt
nappar
overall(mamma kom på)
vinterstövlar(mamma kom på)
sparkcykel
cykel
leka med albin(olivers morbror)
ballonger
en hund
sova hos moster cissi
nam nam (godis med andra ord)
Kitty-glass
nu blir det rorri med ollibolli å soffmys!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: .Sandra

2010-08-11 @ 18:12:42
Postat av: Anonym

Finally! :D

2010-08-11 @ 18:14:23
URL: http://ordavsandra.blogg.se/
Postat av: Cissi

Gillar't :)

2010-08-12 @ 18:42:04
URL: http://celias.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0