21/2 10

gött att det e lite bättre väder idag, så man kan ta sig ut iaf. igår spenderade jönsson dage nhär vi kollade på traktorer genom fönstert och på parkeringen stor del av tiden , å så fick jag hjälp med en akutstädning,  mkt välbehövligt kan jag säga! Haha tack så mkt fröken!
och vi var lite oroliga över hur de skulle gå för henne att komma hit å komma hem, men de ska ha gått bra så vitt jag vet :)

har ännu inte planer för dagen men de e skönt, slappa sönder å oliver leker med grannen barn så han är sysselsatt iaf=)
vart helv överlycklig imorse, vaknade fyra och då inte av nån FÖRBANNAD plogning utan av mig själv. sen låg jag å lyssnade efter de där FÖRBANNANDE plog ljudet till kl 6 men de kom aldrig så jag blev skit glad å somnade om å sen vakande oliver kl 6.

vi ska nog försöka baka lite bröd idag med, bra sysselsättning ikväll sen . sweeeet! :)
Mamma Jannike är inte så trött idag och det är riktigt gott, känner mit utvilad fast jag inte sovit mer än 4-5 timmar inatt . men så äääremeet :)

Hopphopp nu ska jag ta mig för nåt att göra!


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Anonym

hur går det med pojkvännen och din lilla kille?

2010-02-21 @ 11:23:11
Postat av: Madde♥

tack själv! :D

2010-02-22 @ 10:48:55
URL: http://maddejonsson.bubbleroom.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0