25/2 10

nu var de sådär svin längesen igen som jag uppdaterada bloggen, hartappat mkt av de. haha jag minns förr när de enda jag gjorde var att skriva blogg. nätterna igenom bestod av bloggande, adgtid när oliver sov bestod av bloggande.
ajaa.

oliver har iaf sovit hos min farfar inatt så jag ska strax ringa å kolla när han vill komma hem igen(En styck mamma har legat till kl 9!), vi är lediga från skola/dagis idag som alltid på torsdagar. och jag funderar starkt på att springa ne rtill ica å handla lite så att jag å bebis kan baka bullar:D
frysen börjar se lite tom ut nu när man inte behöver hoppa i lådorna för att det ska få plats längre..


jag vill säga tack till vissa personer som funnits där extra mkt sista tiden, ni vet vilka ni är !
I fucking need you !


Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Jag bloggar om mitt liv i Dubai, med en stor portion av humor! Om det later intressant sa far du garna titta in pa min blogg! :)



...om inte, da ber jag om ursakt for min lilla "reklam" & onskar dig en fortsatt trevlig dag!

2010-02-25 @ 10:13:10
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: dimalim

vad söta ni är tillsammans

2010-02-25 @ 10:40:56
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0