5/2 10

bror å syster vart här i går sen ringde den styra versionen av syster å frågade om ajg ivlle kolla igenom hennes garderobsrens. på fem röda min var jannike där å tog med sig i stort sett rubbet hem. så klart. skor ffs!

idag har vi hunnit med ica å skoaffären(A)... faktiskt så är de en väska ja ska ha inte skor. och nu har vi ätit macka med ost å gurka och olli ligger på sitt rum och jag sitter här i hopp om att han ska somna snart.
de vore ju rätt sweet faktiskt.
de blir en tripp ut till leine å mattias tomma hus i helgen, kanske idag får se vad tiden räcker till till =)

ååå nuuuu blrjar jag bli uttråkad. VAKNA OLLI

---

du är ett glashus å jag är en sten , men det är du som försöker se igenom mig...

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0