11/1 09

de gick hyfsat bra att lämna olli på dagis imorse. han vart lite ledsen , men itne mkt mer än vanlgit. längtar hem nu och bebismys!
vi åt tacos igår kväll och oliver ville ha grönsaker i sånt där bröd.
oliver: mamma macka!
jag: vill du ha det i mackan?
oliver: aaa
jag: såå:)
olvier: åååh macka gooott :D

---

haha msåte berätta. stefanjobbade inatt . jag vaknade vid se tiden imorse. med fyra missade samtal och ett tjugotal sms.
jag: haha vad??
stefan: vad håller du på med? du kan ju inte säga att oliver blöder å sen inte svara!
jag: va?

sen kollade jag skickat listan.

hade skickat : Jävlar oliver har ramlat och blöder i ansiktet! (kl 02.22)

haha jag minns att jag drömde att jag hittade olli å att han blödde men minns inte att jag skickade ett sms till stefan.
killen var livrädd å trodde väl att vi åkt till akuten eller något. inte konstigt att jag hade så många sms i inkorgen
jag: oj jag visste inte att jag skickat det
stefan: asså du får fan skärpa dig, det är faktist allvarligt.
stackars stefan som fått gå i flera timmar och oroa sig:(


---

första dagen i skolan idag, och har varit här sen kvart över tio ungefär, och försökt att få ihop mitt schema, men de går inge bra eftersom dom inte vill göra som jag vill.. (blink blink) nu gör vi såhär som jannike vill..
får se..

---

höll på att brinna upp nyss! jag å madde rökte å jag kände plötsligt hur ont jag fick vid vristen kändes saom att något bet mej , jag skrek å slängde av mej skon. då rök de ut skon å luktade bränt! jannike klant lyckades få in aska i skon.. crap vad ont de gjorde..

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0