15/1 09

trött som as å är i skolan nu , mkt segt att vara ledig en hel torsdag å sen åka in för att ha en tre timmars lektion fredag efter middag.
vart inte alls sugen på det imorse när jag  vaknade. ville bvara hemma å ha mys med killarna ju!

börjar snart deena lektionen å väntar på någon ja känner ska komma.
haha sorry fröken noren jag stalkar dej inte tog fram ditt nummer på nätet. då kommer de iaf nån man känner nästa vecka. de e väääldigt sweet.

sova sööönder?! jaaa tack!


btw. hade världens skummaste samtal med busschauffören imorse! helt sinnes. han visste allt ALLT om mej :S



---

jag och en till på lektionen, haha värt! skriver .. japp de går fint! om texten att döda ett barn.
krönika doooone
tjejens dagbok dooooone!

sweet. får jag gå hem nu?!?!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: .sandra

Säkert Jannike! Du har nog järnkoll på mig jämt! Smyger utanför mitt hus för att se vad jag har för mig. ;) haha



Kul att ha en lektion ihop. :) Vad gjorde ni idag? Vill inte ligga efter med något nämligen.

2010-01-15 @ 16:01:41
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0