29/1 10

internetbajs sönder. inget internet hemma än. dööööör :(

skolan svenska nu :) strax iaf..
ebba kommer ikväll :D sweet :D
massa mys:D

---

är ju ledig på torsdagar så vi va på gekås igår och oliver skötte sig väldigt bra å vad glad å inte alls för uttråkad. blev inget speciellt hittade en skjorta å en pike tröja till bebis bara de enda roliga egentligen :P
lite kul när min bror tyckte att olli såg ut som "en sån där brat" när han hade pike sist. haha

sen bakade vi lite hemma å mina systar var uppe å fikade å tjatade skit
syster: nästa helg ska jag på maskerad, å jag ska vara hora så jag tänkte..
jag: att du ville låna kläder av mej?!
hon: hahahaha jaa
jag: hahaha okej vad?
syster: dina lårstövlar
jag: haha mm ta dom
tack madde ;)

behöver faktist tips om blommor som itne kräver så mkt med!:P haha vill inte ha plast blommor men råkar alltid döda de blommor jag har! :P

och igår kvll var sandra hemma i några timmar å tjatade massa å drack te. trevligt som alltid! =)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0