22/3 10

åkte med jess hem å hon vart snäll å körde upp å ner till dagis så jag var snäll å bjöd på kaffe, sen kom sandra hit å tjatade skit, oliver tjatar om att få baka men hans moder tycker att de e försent för det nu, med tanke på att allt bröd ska jösa i en timme. blaahaa blaahaa.
å eftersom jag skippade gbg imorse med religionen så fick jag sitta i hundra skitår å surfa. men hittade massa intressanta inlägg å debatter å bloggar på familjeliv.

satt å lipade sönder när jag hittade en blogg som en mamma som förlorat sin 4 månaders dotter i cancer skrev.

sen på eftermiddagen fick vi en ny uppgift och jag ska ta fram massa info om modet osv på 60-talet. har pratat med farmor å "svärmor" å sitter å funderar på vem med som levde under den tiden.. haha..
kommer nån
på någon briliant ide om någon som har go info eller om nån vet nåt om mode å hår å smink å så där under 60 talet så lämna en kommentar !
välbehövligt!

nu ska jag återigen berätta för min son att stefan är på elfsborgs match utan honom så kanske oliver börjar älska mej mest igen;)
JUST DE! ringa min mammii var de med ja!
och lillkillen behöver sova!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0