23/3 10

när jag å lillpojken badade igår så var olive rhel försörd för att de låg massa hår i badaret. jag fäller som ett svin å de e snuskigt som satan!
sen gjorde vi välling å lade oss på soffan med täce å myste å kollade på SIMPSONS! haha
Oliver: en till simpson en till simpson
så söt =)
sen somnade han gott å jag lade mig i soffan å kollade på spårlöst. haha värst  vad känslig man blivit på sista tiden , skrek som en stucken gris när hon till slut hittade sin mamma..

nu har vi haft lunch å innan dess salong å jag har gjort lite olika flätor å grejjer.
nu har vi nån lektion som heter något men jag vet inte vad just nu å min partner har hoppat av linjen så jag har lite att pilla med jag... kul...

vill bara hem, gosa med bebis i soffan, fjäska med pannkakor som han älskar. sweeet.
hemhemhem nu nu nu jatackjatackjatack!
är lite halvt om opepp å förbannat trött!(som vanligt..trött) behöver sova i tre dygn!


---


yasse har varit här heeela dagen lång sen vi kom hem från skola/dagis! vi har bakat massor. sötmandelbröd, morotsbröd och ärleksmums, så nu är frysen rätt full igen. sweeet. på torsdag blir de nog kola bullar :P

nuuuu sääääängeeen!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: karolina

Jag längtar tills jag har en bebis och mysa med i soffan också! :)

2010-03-23 @ 12:55:08
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0